خانما نظرتون درباره اسم نیاز چیه؟ پناه و نیاز 😁

۷ پاسخ

من خیلی دوسشون داشتم ولی حس میکنم بار منفی دارن انگار از اول یه مسئولیت بزرگ رو بچس

معنی خوبی ندارع
اسم برای بچه خیلی تاثیر داره

یه جوریه
بار منفی داره
پناه و پگاه
پناه و پانیذ
پناه و نگاه

پناه.

قشنگ
,پناه بهتره بنظرم

معنی خوبی نداره بنظرم

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه 
مامان جوجه مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💕یارا خانم🍓 مامان 💕یارا خانم🍓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان چهارتا نی نی مامان چهارتا نی نی ۸ ماهگی
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری