خیلی خیلی زیاد شده و یه جایی خوندم بار منفی داره انگار رودوش نینیت یه بار میزاری که تو پناه مایی میگن اسمایی انتخاب کنین که محکم باشه استوار باشه
حالا یه نظریه بود که تو یه پیج روانشناسی خونده بودم نمیدونم صحت داره با نه
بسیار زیاد
اسم قشنگیه ولی دیگه هر جا میری یه پناه هست
تکراری
خیلییییییی زیاده
زیادشده
خیلیییی زیاده
پناه و ماهلین
فراوونی اسم زیاده
اصلا نزار
همون 😂
کل ایران الان همه پناهن 😂
اسم دختر داداشمه
خیلی به دل میشینه💕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.