نظرتون راجبه اسم پناه چیه😍

۱۲ پاسخ

خیلی خیلی زیاد شده و یه جایی خوندم بار منفی داره انگار رو‌دوش نینیت یه بار میزاری که تو پناه مایی میگن اسمایی انتخاب کنین که محکم باشه استوار باشه
حالا یه نظریه بود که تو یه پیج روانشناسی خونده بودم نمیدونم صحت داره با نه

بسیار زیاد

اسم قشنگیه ولی دیگه هر جا میری یه پناه هست

تکراری

خیلییییییی زیاده

زیادشده

خیلیییی زیاده

پناه و ماهلین
فراوونی اسم زیاده
اصلا نزار

همون 😂

کل ایران الان همه پناهن 😂

اسم دختر داداشمه

خیلی به دل میشینه💕

سوال های مرتبط

مامان کاملیا 🌺 مامان کاملیا 🌺 ۸ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد ۶ ماهگی
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آر‌ِن🩵🫧 مامان آر‌ِن🩵🫧 هفته بیست‌وهفتم بارداری