سلام قشنگا نظرتون راجبه آزمایش دیابت بارداریم چیه؟

تصویر
۵ پاسخ

خوبه عزیزم

خوبه‌‌‌

قند ناشتا و قند یکساعته خوبه قند ۲ساعته باید زیر ۱۲۰ باشه ولی در کل خوبه

نرمال

خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💕یارا خانم🍓 مامان 💕یارا خانم🍓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙دیاکو💙 مامان 💙دیاکو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ویکم بارداری