سلام دوستان نظرتون راجبه اسم دیاناچیه؟

۶ پاسخ

قشنگه هم معنیش هم اینکه بین المللی هست

قشنگه

خیلی قشنگه

منم دیانا جز اسمای انتخابیم بود
قسنگه

قدیمیه بنظر من الان اسم های تک سیلابی قشنگ تره مثل آنا ،هیما ،هانا

به نظرمنکه اسم قشنگی هست منم اسم دختردومم رو میخام بزارم دیانا😍

سوال های مرتبط

مامان نفسام ،💓💙 مامان نفسام ،💓💙 ۶ ماهگی
مامان آر‌ِن🩵🫧 مامان آر‌ِن🩵🫧 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد