چرا هست.اما کی گفته قدیمی بده .مهم اینه ب دلت بشینه .ول کن بابا قدیمو جدیدو
پسر عموي من ٥٠سالشه اسمش نويده
اخه الان دیگه همه هم قدیمی میذارن هم جدید مهم نیست
هر چیزی بزاری هرکس یه نظری میده
به روز ترین خاص ترین اسمم باشه میگن این چه چرتیه اصن اسم؟؟
فلان
مهم دل خودته در کل واکنشا متفاوت ،قرار نیست بقیه راضی باشن
مهم خودتی هرچی که انتخاب کردی
اسما همیشه تکرار میشن از قبل تا اینده🌸 مهم اینه شما دوستش داشته باشی ♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.