خانما به نظرتون اسم ریحانه تکراری یا قدیمی نشده؟

۱۸ پاسخ

من دختر اولم گذاشتم ریحانه.. خيلی دوستش دارم.... دومی هم خدا بخواد میزارم حنانه
حالا شما بگین ریحانه و حنانه چطوره😅

من دختر اولیمو گذاشتم رقیه خانوم خیلی راضیم چون امام حسین با کلی سختی گریه بهم دادش و واقعا مثل اسمش پر از خیر برکت بود
این دومی گذاشتم ریحانه خانوم 😍😍😍😍
و من خیلی دوست داشتم همه از همین کوچکی خانوم صداشون بزنن و همینم شده

نهههه خیلی خیلی قشنگه

بعضیا میگن فلان اسم میزارم لذت هم میبرم
عزیزم قرار نیس شما لذت ببری ما به عنوان والدین باید بچه رو ایندشو در نظر بگیریم اسم بزاریم بچه باید با هر بار صدا زدن لذت ببره از اسمش نه فقط پدر مادر
خواهشا اولویتتون بچتون باشه نه علاقه شخصیتون

قدیمیه خییییلی

اره عزیزم الان قدیمیه وای به اینکه بزرگ بشه بخوانصداش بزنن

قشنگه ولی قدیمیه

اسم یچیز سلیقه ای هستش مثلا من اسمهای اصیل کم تکرار و تک اوا دوس دارم برام مهمه معنیش و اینکه به فامیلیش بیاد….و اینکه چیزی بذارم فردا بزرگ شد تو جامعه مسخره نشه

نه بابا کجا قدیمیه
خیلی هم خوبه
یه حس لطیفی هم داره

من ی ریحانم ۲۶ سالمه شاید یکم قدیمی شده

من دوسش دارم خیلیییی حس قشنگی بهم میده

خیلی قدیمیه

میتونی بزاری ریحان😍
ولی ریحانه هم قشنگه

قدیمیه

قدیمیه بنظرم بگرد اسم جدید قشنگ پیداکن

بنظرم قدیمی شده

خیلی قدیمیه

یکم قدیمیه ولی ققشنگ هست اگه دوست داری

سوال های مرتبط

مامان جوجوچشم زیتونی مامان جوجوچشم زیتونی ۹ ماهگی
مامان 🍓 توت فرنگی مامان 🍓 توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس دلانا مامان پرنسس دلانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی