سلام دوستان نظرتون راجب اسم پاشا چیع

۱۰ پاسخ

خیلی قدیمیه خوش اوام نیس

جالب نیست

خیلی قشنگه منم پاشا میزارم

تو سلیقه ی من نیس

قشنگه

نه زیادجالب نیست امروزی نیست

خیلی قشنگه بستگی داره تو فامیلتون این اسمو دارین یا نه
دایی مامان من اسمش پاشاس درصورتیکه پاشا یه اسمی هست که قدیمی نمیشه و قشنگه

خوب نیست اصلا

من اسم پسرمو‌ به امید خدا میخوام پاشا بذارم🥰❤️

نه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان تو دلی💖😘 مامان تو دلی💖😘 هفته سی‌وپنجم بارداری