با احترام نه اصلا قشنگ نیس
بسیار اسم برازنده و خاصیه
من خیلی گشتم تا یه اسم که تکراری نباشه پیدا کنم
هرکسی هم اسمشو شنید کلی تعریف و تمجید کرد
در انتخابش شک نکن
چون بعدا وقتی خطابش کردی متوجه عظمت اسمش میشی
اسم آرنیک چطوره ب نظرتون؟
نه به نظر من نیست
زیباست
نه خوب نیس
اول شهید خوندم آره عزیزم قشنگه💕💕
من اول شهید خوندم
اگر با این وزن میخوای ، مهبد بهتره
سلام عزیزم با احترام نه
من اولش خوندم شهید
بعد گفتم مگه شهید اسمه
که دیدم یه نقطه کمتر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.