سلام دوستان اسم شهبد قشنگه ب نظرتون؟

۱۱ پاسخ

با احترام نه اصلا قشنگ نیس

بسیار اسم برازنده و خاصیه
من خیلی گشتم تا یه اسم که تکراری نباشه پیدا کنم
هرکسی هم اسمشو شنید کلی تعریف و تمجید کرد
در انتخابش شک نکن
چون بعدا وقتی خطابش کردی متوجه عظمت اسمش میشی

اسم آرنیک چطوره ب نظرتون؟

نه به نظر من نیست

زیباست

نه خوب نیس

اول شهید خوندم آره عزیزم قشنگه💕💕

من اول شهید خوندم

اگر با این وزن می‌خوای ، مهبد بهتره

سلام عزیزم با احترام نه

من اولش خوندم شهید
بعد گفتم مگه شهید اسمه
که دیدم یه نقطه کمتر داره

سوال های مرتبط

مامان آواز مامان آواز ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی
مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری