قدیمیه
من اسم پسرم دایان و اسم دخترمو میخوام بزارم آیلین بنظرم قشنگه
دوستپ اسم دخترش آیلین صداش میکنه خیلی قشنگه
آره.
من به شخصه اصلاااا دوسش ندارم قبلاً دوست داشتما
یهو قدیمی شده
من اطرافیانم چنتا آیلین داریم مثلا راهنمایی دبیرستانن یکم الان موقعش نیست انگار گذاشتنش مثلا ده یازده سال پیش قشنگ بود
اره خیلی😍
اره قشنگه😍😍❤️❤️
آره قشنگه آیلین 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.