من اول میخواستم بذارم ماهان
بعد نظرم رفت روی آرمان
حالا شد آقا رادمان
قشنگه😍آرمان هم قشنگه
عزیزم دکترت کیه تو اردکان
سلام ارع عزیزم
اره خیلی خوشگله منم میخوام بزارم ماهان 😍😍
بله زیباست
آره عزیزم خیلیم قشنگه🤩😍
منم اسم پسرمو میخوام بذارم ماهان💙
اره خیلی قشنگه
آره خیلی
یه مقداری قدیمیه اما با اصالت هست.پسر برادر شوهر من ۵ سالشه اسمش ماهان هست
سلام به نظر من قشنگه
سلام نظرم ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.