قدیمی شده عزیزم به نظرم
قدیمی شده
اسم پسر منه،هیچ موقع هم قدیمی نمیشه،یه اسم بامعنی و سنگینیه
سلیم نیس
اسم قشنگی هستش من خیلی میپسندم
اسم پسرمه قدیمیم نمیشه زیادم ندیدم جایی
خیلی ها اسم میذارن واسه ۱۵۰۰ سال پیشه
از هر سه نفر هم یک نفر همون اسم رو گذاشته هیچ وقت نمیگن بهش قدیمی
بعد به ماهان میگن قدیمی🙁
قشنگه
هیچ وقت این اسم ها قدیمی نمیشه
چون اصالت ایرانی رو داره
اسم پسرم ماهان واقعا ماه
خیلی قشنگه 😍
قشنگه آیهان
قشنگه من خیلی دوست دارم🥰
قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.