الهی ♥️ من اسم دخترم آوین هستش ،دوست داشتم دوباره دختر دار میشدم میزاشتم دلوین ♥️
آوین و دلوین
اره خيلي قشنگه😍دلوان و دلوينم خوبه
من میذارم آوین و آیلین
😍😍😍❤️❤️❤️❤️
بله خیلی😍🩷
خیلی قشنگن نامدار باشن عزیزم
بله خوش نام باشن و سعادتمند عزیزم
دلارز و دلوینم به هم میاد
دلوین و سوینم قشنگه
قشنگه عزیزم مهم نظر خودتونه
اسم دخترای من یارا ، جانا هستش🥰
خیلی قشنگه
منم اسم دو قلوهامو آیلا و آیسا گذاشتم
قشنگه عزیزم . آنیا و آیلین . آیلین و ماهلین
خيلي قشنگهه😍منم اسم يكي از دختراموو دلوين گذاشتم🩷🥲
خودت دوست داری قشنگه حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.