۱۴ پاسخ

الهی ♥️ من اسم دخترم آوین هستش ،دوست داشتم دوباره دختر دار میشدم میزاشتم دلوین ♥️
آوین و دلوین

اره خيلي قشنگه😍دلوان و دلوينم خوبه

من میذارم آوین و آیلین

😍😍😍❤️❤️❤️❤️

بله خیلی😍🩷

خیلی قشنگن نامدار باشن عزیزم

بله خوش نام باشن و سعادتمند عزیزم

دلارز و دلوینم به هم میاد

دلوین و سوینم قشنگه

قشنگه عزیزم مهم نظر خودتونه
اسم دخترای من یارا ، جانا هستش🥰

خیلی قشنگه
منم اسم دو قلوهامو آیلا و آیسا گذاشتم

قشنگه عزیزم . آنیا و آیلین . آیلین و ماهلین

خيلي قشنگهه😍منم اسم يكي از دختراموو دلوين گذاشتم🩷🥲

خودت دوست داری قشنگه حتما

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ثنا مامان فاطمه ثنا ۱۱ ماهگی
مامان آرسام🩵آیلین💜 مامان آرسام🩵آیلین💜 ۲ ماهگی
مامان (دلوینم❤️) مامان (دلوینم❤️) ۱۰ ماهگی