ب نظرتون اسم دنیا قشنگه؟؟

۶ پاسخ

نه خوب نیست،همه میگن توف تواین دنیا،لعنت به این دنیا،
بنظرم اسمای بهتری هست

نه زیادم هست

نه

اره گلم اسم خواهرم دنیا بچه دار هم شد اسم دخترش دلسا گذاشت😁😍

عزیزم زیاد معنی خوبی نداره
بازم بیشتر فکر کن

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۳ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۱ ماهگی