مهوا😍
ماه شب ۱۴😍
من دوس دارم اسم دخترمو بزارم مهوا ولی همسرم میگه جانان
بله من میخواستم مهوا بزارم ک بچم پسر شد😊
اوهوم
قشنگه و بشدت داره زیاد میشه
نه، از هر ده تا بچه دختر پنج تاش شده مهوا
عالیههه
اره مدنظر منم هست خیلی خوشم میاد
منم یکی از گزینهام مهوا بود خیلی قشنگه
خیلی😍🎀💖
اسم مامان من مهوش هست فرقش یک ا و ش هست ولی همیشه از اسمش خجالت میکشید
منم بین لنا و مهوا موندم 🥲
ارههه خيلي من دوسش دارم
خیلیییی
من فکر کردم بچم دختره میخاستم مهوا بذارم چون تو اسمای دختر خیلی خاصه
اره منم میخوام بذارم مهوا😍
بله.
بله خیلی قشنگه😍
خییلییی😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.