قندت خیلی بالاست دکتر به من گفت باید زیر ۹۰ باشه
حتما برو پیش دکتر تا بهت دارو بده و خودت هم چیزهای شیرین نخور میاد پایین
ولی حتما دکتر برو
عزیزم یکمی لب مرزه گلم ببر دکترت نگاه کنه احتمال بگه رژیم رعایت کن
قندت بالاست هم ناشتا هم دو ساعت بعدت
همه چی نرماله
این صفحه دوم
تو سه تا صفحه عکس گرفتم برات میفرستم
کلا همه چی نرمال هست
تو برنامه ذربین بزن گپ با هوش مصنوعی .
عکس براش،ارسال کن رثیق تفسیر میکنه
باید قرص تیرویید بخوری
تیروییدت لب مرزه احتمالادکتر قرص بنویسه
تیرویید باید بیاد زیر ۳ احتمالا دارو میده
قندت هم بالاس یه کم باید رعایت کنی
نمیدونم عزیزم باید بری دکتر فقط تیروییدت یکم کم کاره باید قرص بخوری بیاد زیر ۲ونیم
خودت میگی خانما پزشک نیستن که
اینطوری هر کسی ی نظر میده دلهره میگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.