جواب ازمایش قند بارداریم کسی میدونه چطوره

تصویر
۱ پاسخ

عزیزم قندت از نرمال هم کمتره خوش به حالت، خیالت راحت باشه دیابت بارداری نداری حتی باید شیرین هم بخوری، یه کمم کم خونی داری و ویتامین d3 ات هم از نرمال کمتره

سوال های مرتبط

مامان مصطفی مامان مصطفی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🎀مهرسا🎀 مامان 🎀مهرسا🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یاسین کوچولو🥹 مامان یاسین کوچولو🥹 ۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی
مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته سی‌ام بارداری