خانما ازمایش دیابت بارداری من چطوره؟

تصویر
۳ پاسخ

دیابت بارداری نگرفتی خداروشکر خوبه

خوبه فقط یکم تحمل گلوکزت پایینه چون بعد دو ساعت باید زیر ۱۵۵ باشه ک شده ۱۵۸

دوساعتت یکم بالاس

سوال های مرتبط

مامان تو راهی🪺🍼 مامان تو راهی🪺🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان هدیه آسمونی من مامان هدیه آسمونی من هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۱ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩷 مامان جوجو ممد🐣🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری