سلام آزمایش من چطوره دیابت دارم یانه؟

تصویر
۶ پاسخ

نه نداری دیابت
قندت عالیه 75 هس

ی خورده کریستال کلسیم اگزالات بوده تو ادرار

نه قندم نداری قشنگم نرماله

اره ناشتا۷۵ فند ی ساعت و دوساعته هم خوبه

این آزمایش ادرار عزیزم خداروشکر عفونت نداری

اینم صفحه ی دیگش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان تو راهی🪺🍼 مامان تو راهی🪺🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه آسمونی من مامان هدیه آسمونی من هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو ممد🐣🩷 مامان جوجو ممد🐣🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری