من دیابت دارم؟ جوابش چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

اصولا اونایی ک دیابت دارن دکتر بیشتر قند سه ماهه مدنظرشه ک از شما خوبه فک میکنم

بیشتر لب مرزی تا بالا

از منم تو همین رنج بود دیروز بردم پیش دکترم گفت ده روز قندتو بگیر بیار ببینم چنده ک اگ لازم باشه دارو شروع کنه

یکم بالاعه باید رعایت کنی
منم لب مرزم

قندت بالاس عزیزم

دیابت رو نمیدونم اما قندت بالاش گلم

سوال های مرتبط

مامان پارسا و پناه✨️ مامان پارسا و پناه✨️ ۹ ماهگی
مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۱ ماهگی
مامان تو راهی🪺🍼 مامان تو راهی🪺🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تیامیس مامان تیامیس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان‌یکتا نیکا مامان مامان‌یکتا نیکا ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه آسمونی من مامان هدیه آسمونی من هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو ممد🐣🩷 مامان جوجو ممد🐣🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ارمین🤱🏻 مامان ارمین🤱🏻 ۹ ماهگی