اصولا اونایی ک دیابت دارن دکتر بیشتر قند سه ماهه مدنظرشه ک از شما خوبه فک میکنم
بیشتر لب مرزی تا بالا
از منم تو همین رنج بود دیروز بردم پیش دکترم گفت ده روز قندتو بگیر بیار ببینم چنده ک اگ لازم باشه دارو شروع کنه
یکم بالاعه باید رعایت کنی
منم لب مرزم
قندت بالاس عزیزم
دیابت رو نمیدونم اما قندت بالاش گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.