مامانا‌این‌ازمایش‌قندمه چطوره جوابش؟؟

تصویر
۴ پاسخ

دقیقا ماله منم همینه ولی بعد ۲ماه دکترم دوباره برام تست نوشته چون فک کنم بالا میره باید مواظب باشی

آزمایشو واضح بگیر، اینکه فقط عدداست

اوکیه خداروشکر

نرماله اوکیه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ارمین🤱🏻 مامان ارمین🤱🏻 ۹ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال ۹ ماهگی
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها😍🫀 مامان دوقلوها😍🫀 ۵ ماهگی
مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری