سلام خانوما ازمایش قند جوابش چطوره ؟

تصویر
۳ پاسخ

خوبه ،بالا نیست

خوبه مشکلی نداره

خیلی خوبه
حتی پایینم هست

سوال های مرتبط

مامان هانا 🫀🌸 مامان هانا 🫀🌸 ۹ ماهگی
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته چهلم بارداری
مامان Nela👼🏻nelin مامان Nela👼🏻nelin هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته بیست‌ونهم بارداری