سلام خانوما آزمایش قند من چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

خوبه عزیزم.

نرماله گلم

قند یکساعته نباید بالاتر از ۱۴۰باشه برای باردار

ب نظرم خوبه عدداش نرماله

سوال های مرتبط

مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هانا 🫀🌸 مامان هانا 🫀🌸 ۹ ماهگی
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان Nela👼🏻nelin مامان Nela👼🏻nelin هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته بیست‌ونهم بارداری