سلام مامانا آزمایش قند من چطوره

تصویر
۶ پاسخ

برای منم همینجوری بود
دکتر گفت تکرارش کنم
ناشتا خیلی پایینه برای من
با گلوکز ۱۹۰

خوب نیست

شب قبل چه مقدار رعایت کردی؟
اخه ناشتا خیلی پایینه یهو یه جهش قندی داشتی که بعد دوساعت افت قند انچنانی نداشتی بهتره دکتر بهت نظرشو بگه

عزیزم قند دوساعت بعد باید زیر۱۲۰باشه.

ناشتا خوبه یساعت و دوساعت بعد بالاست

قند ناشتات خوبه بعد گلوکز لب مرزه

سوال های مرتبط

مامان اِلارز🌹 مامان اِلارز🌹 ۱ ماهگی
مامان َپناه🥰 مامان َپناه🥰 ۵ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادین و ملورین مامان رادین و ملورین ۷ ماهگی
مامان دخملی💞 مامان دخملی💞 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی💚 مامان نی نی💚 ۹ ماهگی