سلام آزمایش قندبارداری ۲۴هفتگی چطوره جوابش؟

تصویر
۵ پاسخ

قند ناشتا ۶۸!! یعنی هیچ چیز شیرینی نمیخوری!؟ حالت عادی ۷۵-۸۵ میشه ناشتا. نمیدونم انقدر کم هم خوبه یا نه

عالیه

خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

در رنج نرمال قرار داره دو فاکتور آخر اولی چون عدد نرمال ننوشته رو نمیدونم ولی فک کنم اوکیه

نرمالی

سوال های مرتبط

مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ارمین🤱🏻 مامان ارمین🤱🏻 ۹ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال ۹ ماهگی
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌ویکم بارداری