قند ناشتا ۶۸!! یعنی هیچ چیز شیرینی نمیخوری!؟ حالت عادی ۷۵-۸۵ میشه ناشتا. نمیدونم انقدر کم هم خوبه یا نه
عالیه
خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023
در رنج نرمال قرار داره دو فاکتور آخر اولی چون عدد نرمال ننوشته رو نمیدونم ولی فک کنم اوکیه
نرمالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.