سلام خانما جواب آزمایش دیابت چطوره

تصویر
۵ پاسخ

تا ۹۹طبیعیه قند فقط دوتا بالاست ک مشکلی نیست

خیلی بالا نیست با نخوردن چیزای شیرین میاد پایین فقط کم خون هستی

قند ناشتات بالاس ۱۰۱
باید زیر ۹۲باشه

قند بلاس باید فکر کنم قرص بخوری

قند ناشتات بالاست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو راهی🪺🍼 مامان تو راهی🪺🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو ممد🐣🩷 مامان جوجو ممد🐣🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ..
۰۰۰۰۰ مامان .. ۰۰۰۰۰ ۱ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی