خانوما ازمایش دیابت بارداری چطوره؟🫶🏻

تصویر
۶ پاسخ

همه چیت خوبه عزیزم فقط قند ناشتات لب مرزه

قند ناشتا زیاده ،اونیکی هم لب مرزه

قندت ناشتا بالا هست

خیلی بالایه چخبره

قندت تقریبا لب مرزه و فقر آهن بسیار شدید داری عزیزم

عزیزم من فقط میدونم قند باید ۹۳ باشه بیشتر ۹۳ باید رعایت کنی من خودم ۹۸ بود آخرین بار رژیمم الان

سوال های مرتبط

مامان هدیه آسمونی من مامان هدیه آسمونی من هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو راهی🪺🍼 مامان تو راهی🪺🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۱ ماهگی