خانما این آزمایش من دیابت بارداری خوبه ؟؟

تصویر
۳ پاسخ

سلام سونو تو نهاوند کجا میری میشه شمارشو بدی اگه داری

کم خونی داری ننه

قند خوبه هموگلوبین کمه کم خونی دارین و اینکه اگه علائم ادراری دارین یکم عفونت نشون داده

سوال های مرتبط

مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ودوم بارداری