خانوما نظرتون درباره اسم شاهوین چیه

۱۱ پاسخ

زیاد جالب نیس اسم پسر ایرانی قشنگ خیییییلی زیاده

عزیزم مبارکه هرچی به دلت میشینه بزار

خیلی قشنگه

تلفظش سخته یکم وگرنه قشنگه
شاهو هم اسم قشنگیه

منم دوست دارم اسم پسرم شاهانه گفتم اینم پسر شد بزارم شاهوین بهم بیان ولی بقیه میگن اصلا قشنگ نیست شوهرمم دوست نداره

برای صدا زدن سخته
ولی قشنگه

یکم تلفظش سخته

تلفظش خوب نیست

خوبه

خوبه خوش نام باشه

معنی اش چیه ؟

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ائلیار کوچولو مامان ائلیار کوچولو روزهای ابتدایی تولد