مامانا نظرتون راجب اسم محمد آمین چیه؟

۹ پاسخ

با احترام به نظر ت اصلا قشنگ نیست یا محمد بزار یا امین

بااحترام، قشنگ نیست جالب نمیشه

وااای چقد قشنگه ، کی انتخاب کرده؟

من معلمم
واسه همین به رفتار بچه ها واسه اسم دوستاشون خیلی دقت میکنم
فکر میکنم آمین جزء اون اسم هایی باشع که در آینده، بچه ها یکمی شیطنت کنن و اذیتش کنن

عزیزم بنظرم معنیش جالب نیست، آمین بعد دعا میگن و معنیش اینه که اجابت کن.
لااقل میذاشتی محمدآیین

منم ترکیبی میخوام بذارم کلی گفتن نذار نذار
ولی خب میذارم
بیخیال هرچی دوسداری بذار
محمدآمینم قشنگه
من محمدآئین هم دوس دارم شوهرم با آئینش مخالفه☺️

پسر خالم اسمش همین
قشنگ

آمین تنها قشنگتر

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان آرتا و آنیسا 🤍 مامان آرتا و آنیسا 🤍 ۱ ماهگی
مامان چشم خوشگله مامان چشم خوشگله روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی خوشگله💋 مامان نی نی خوشگله💋 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یسنا و نیکان مامان یسنا و نیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وسوم بارداری