سلام مامانا نظرتون راجب اسم نویان چیه؟

۵ پاسخ

خیلی قشنگیه.منم می خوام بزارم نویان

اسم پسر اولم نویان و دومی رو میران گذاشتم ❤️

اگه همسرم رضایت بده من اسم پسرمو دوس دارم نویان بزارم. 😂ولی میگه ن خوب نیس یکی دیگه انتخاب کن

قشنگه خیلی

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی خوشگله💋 مامان نی نی خوشگله💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یسنا و نیکان مامان یسنا و نیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان آرتا و آنیسا 🤍 مامان آرتا و آنیسا 🤍 ۱ ماهگی
مامان چشم خوشگله مامان چشم خوشگله روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان روعید مامان روعید هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حلما و صدرا مامان حلما و صدرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۸ ماهگی
مامان آوا🩷 آرن💙 مامان آوا🩷 آرن💙 هفته سی‌وششم بارداری