سلام خانما نظرتون راجب اسم یزدان چیه

۱۱ پاسخ

من خیلی دوس دارم اگه پسر دار بشم بذارم هم قشنگه هم اسمیه که نه تکراریه نه قدیمی نه بروز هر موقعی بذاری جذابیت داره
نظر شخصیه منه😊

خیلی قشنگه گلم

😍😍🤩🤩

خیلی قشنگه یزدان😍

کیان و یزدان خیلی قشنگن

خیلی قشنگه

حس سنگينى نسبت به اسمش دارم، نظرم نيست

خیلییی شیکه

قشنگه عزیزم

خیلی خوبه یکی از انتخاب های منم بود

قشنگه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آوا🩷 آرن💙 مامان آوا🩷 آرن💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلدا🎀💕 مامان ایلدا🎀💕 ۱۲ ماهگی
مامان لنا❤️ مامان لنا❤️ ۳ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلما و صدرا مامان حلما و صدرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی
مامان نی نی خوشگله💋 مامان نی نی خوشگله💋 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی💖😘 مامان تو دلی💖😘 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یسنا و نیکان مامان یسنا و نیکان روزهای ابتدایی تولد