سلام خانوما نظرتون راجب اسم دلانا چیه

۸ پاسخ

معنی خیلی قشنگی داره اما تلفظش سخته

خیلی زیاد شده🤦‍♀️
یه زمانی همه میذاشتن ماهلین الانم دلانا

دینا قشنگه

قشنگه

منم خیلی خوشم میاد از این اسم مخصوصااا معنیش اما صدا زدنش یکم مشکله همسرم میگه ن سخته نزاریم 🥲

قرار بود اگ بچم دختر بود بذارم دلانا 🫠♥️

انگاری صدا زدنش سخته

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌙💞 مامان مهوا🌙💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حلما و صدرا مامان حلما و صدرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۸ ماهگی
مامان آوا🩷 آرن💙 مامان آوا🩷 آرن💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی خوشگله💋 مامان نی نی خوشگله💋 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یسنا و نیکان مامان یسنا و نیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه 💚 مامان معجزه 💚 ۳ ماهگی
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان علیسان👶🏻🥹🩵 مامان علیسان👶🏻🥹🩵 ۱ ماهگی