سلام خانما نظرتون راجب اسم هیرمان چیه

۵ پاسخ

ببین عزیزم هر اسمی بذاری، تاکید میکنم هر اسمی
یه عده موافقن، یه عده مخالف
پس سعی کن اسمی بذاری که خودت و همسرت از صدا زدن و شنیدنش حس خوبی دریافت کنید

زیاد گفتارش قشنگ نیست سخته

من نمیپسندم

خیییییلی قشنگه🥰🥰🥰

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۸ ماهگی
مامان ایلدا🎀💕 مامان ایلدا🎀💕 ۱۲ ماهگی
مامان لنا❤️ مامان لنا❤️ ۳ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلما و صدرا مامان حلما و صدرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی
مامان نی نی خوشگله💋 مامان نی نی خوشگله💋 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی💖😘 مامان تو دلی💖😘 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یسنا و نیکان مامان یسنا و نیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته مامان فرشته هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه 💚 مامان معجزه 💚 ۳ ماهگی
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی