یاد اهنگش افتادم
نمیدونی چه آشوبم از این آرامش خونه
از این احساس شیرینی که میدونم نمی مونه 😍😍😍😍
قشنگه جانم
اسم بچه جاریم هلنا هست من عاشق وقتایی بودم که پدربزرگش هلن صداش میزد(فوت شدن پدر شوهرم) خیلی به گوشم این اسم خوش آوا و قشنگ میومد
قشنگه
هلنا جدیدتره بنظرم اون سنگینی هلنم نداره
هلن قشنگه اما هلنا جدید تره جفتشون خیلی شیکن
دختر خواهرم ۱۸سالشه اسمش هلن
ممنون از همه ک نظرتون رو گفتین ، ب خاطر این پرسیدم چون ی سریا میگفتن قدیمیه😔اما من خودم خیلی دوسش دارم😍🫠
منم اسم دخترمو میخوام بذارم
خیلی قشنگه
خیلی قشنگه من دوسش دارم
عالی ❤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.