خوب نیست خز میشه
اصلا قشنگ نیس
قشنگ نیست
قشنگ نیست
ب نظرم اسم های قشنگ ترم هس
من پسر بزرگممهدیاره اسمش کوچیکه رو گذاشتیم کوهیار الان یک سالو ۳ماهشه.هرکی میشنید میگفت اییی این چ اسمیه فلانه و...
الان همه هی میگن خیلی خفنه و دونه دونه دارن تو فامیل و اشناها میذارن
من خواستم بذارم همه گفتن سنگین قدیمیه نذار حالا که گذاشتیم میگن عجب اسمیه ما پیشنهاد دادیم
به تنهایی شاید قشنگ نباشه
ولی کنار اسم کوروش مثلا قشنگه
عزیزم هراسمی خودتو شهرت دوس دارین بزار مهم نظر شماست سلیقه ها مختلفه بعضی ها دوس دارن این اسمو بعضی ها نه
قشنگه
من که خیلی دوست دارم
گفتم اگر پسر بشه بچم میزارم کوهیار
مهدیار و کوهیار
والا قشنگه
دیار هم قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.