اسم قشنگیه
اینکه جدیده یاقدیمیه زیادفکرنکن
هراسمی زیبایی خاص خودش رو همیشه داره
قشنگه و با معنی
از این اسمهای من دراوردی نیس،از القاب خداست
منم میخواستم یزدان بزارم که نی نی دختر شد
قشنگه
اخه ممکنه یکی زودتر شنیده باشه بگه قدیمیه
یکی دیرتر بگه جدید
بنظر من ک قشنگه
خیلی بزرگونه س
من دوسش دارم
قشنگه
اسم داداشم یزدان سال ۹۷ بدنیا اومد یه اسمیه که بنظرم خوش آوا و معنی زیبایی داره
قدیمیه
من زیاد دوس ندارم
قدیمیه قشنگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.