نظرتون راجب اسم یزدان

۱۱ پاسخ

اسم قشنگیه
اینکه جدیده یاقدیمیه زیادفکرنکن
هراسمی زیبایی خاص خودش رو همیشه داره

قشنگه و با معنی
از این اسمهای من دراوردی نیس،از القاب خداست

منم میخواستم یزدان بزارم که نی نی دختر شد

قشنگه
اخه ممکنه یکی زودتر شنیده باشه بگه قدیمیه
یکی دیرتر بگه جدید
بنظر من ک قشنگه

خیلی بزرگونه س

من دوسش دارم

قشنگه

اسم داداشم یزدان سال ۹۷ بدنیا اومد یه اسمیه که بنظرم خوش آوا و معنی زیبایی داره

قدیمیه

من زیاد دوس ندارم

قدیمیه قشنگم

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۸ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ابرا مامان ابرا ۵ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه 💚 مامان معجزه 💚 ۳ ماهگی
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان علیسان👶🏻🥹🩵 مامان علیسان👶🏻🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی