یزدان به نوزاد خیلی نمیاد خیلی بزرگونه هست
يزدان ك پسرونس
ولي من عاشق اسم يزدان هستم 🥹
آریان یا نیکان یا آیسان چطور
بنظرم یزدان زیادخوب نیست،پناه قشنگه
یزدان دیگه خیلی قدیمی
پناه هم کل ایران شدن پناه و نفس
خیلی زیاده
با احترام ❤️
تکراری اند زیاد دور بر هست
یزدان ندوست
خیلی سنگینه
غریبه
برای مردای بزرگسال
برای یه نوزاد مناسب نیست
درسته بزرگ میشه اما یجوریه
نمیشه باهاش ارتباط گرفت گلم
شایدم بخاطر این بوده ک اطرافیان من با اسم یزدان همه پیرمرد بودن
اصالت داره اما همه اسمای اصیل مناسب نیستن
یجوری مثل صغری کبری کوروش داریوشه
قشنگه اما یجوریه
اونم برای بچه های دهه چهارصد
با احترام این نظر من بود گلم
باز نظر خودت از همه مهم تره😘😘😘😘
اما پناه قشنگه مدرنه و با اصالت
قدیمی نمیشه
معنای قشنگی داره و برای یه نوزاد دهه چهارصدی مناسبه
هردو اسمای خیلی شیکی هستن
یزدان هم اسم اصیلیه
جفتش قشنگه بازم بستگی به خودت داره عزیزم
خواهر ۲۶ روز پیش زایمان کرده اسم پسرشو گذاشته یزدان پسر بزرگشم یونس کلا به خودت و همسرت بستگی داره
پناه قشنگه یزدان خوبه ولی زیاد قشنگ نیس
هر دو قشنگن🥰
هردو خوبن بد نیستند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.