خانما سونو ادیب خوبه یا یزدان پناه ؟؟

۱۲ پاسخ

من رفتم ادیب راضی بودم

من ادیب رفتم عالی بود

من ادیب رفتم خوب بود

من ادیب رفتم خیلی خوب بود

ویولت ادیب و شنیدم خوبه

یزدان پناه عالیه از همه نظر

یزدانپناه

من با ادیب نوبت گرفتم ولی رفتم یزدان پناه خیلی راضی بودم

من همه سونو های اصلیمو رفتم یزدان پناه؛ خیلی راضی بودم.

من رفتم یزدانپناه خیلی راضی بودم

ادیب بارداری قبلی جنسیت بمن اشتباه گفت

من هر دوتاش شنیدم خوبه
ولی خودم رفتم پیش نسرین اسدی و ندا هادی پور.

سوال های مرتبط

مامان هدیه قشنگ خدا💖 مامان هدیه قشنگ خدا💖 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری