خانمای شیرازی سونو ویولت ادیب خوبه؟

۶ پاسخ

نسرین اسدی .ساختمان ساعت چمران عالیه

من سه شنبه ان تی نوبت دارم پیشش ان‌شاءالله که خوبه

بنظرم احسان يزدانپناه بهتره
چون همه چيو با دقت و با حوصله ميبينه و توضيح ميده
اديب هم خوبه ولي ارتباطي با شما نميگيره

شنیدم ک خیلی خوبه اما خودم محمد زارع میرم

برای انتی؟قبلا تعریفشو شنیدم ولی نرفتم تا حالا
من بارداری دخترم کل سونوهامو رفتم اسدی عالی بود برای این نوبت گیرم نیومد میخام برم احسان یزدان پناه شنیدم کارش خوبه

منم برای 6اردیبهشت نوبت گرفتم برای اونجا میگن عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه قشنگ خدا💖 مامان هدیه قشنگ خدا💖 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری