نسرین اسدی .ساختمان ساعت چمران عالیه
من سه شنبه ان تی نوبت دارم پیشش انشاءالله که خوبه
بنظرم احسان يزدانپناه بهتره
چون همه چيو با دقت و با حوصله ميبينه و توضيح ميده
اديب هم خوبه ولي ارتباطي با شما نميگيره
شنیدم ک خیلی خوبه اما خودم محمد زارع میرم
برای انتی؟قبلا تعریفشو شنیدم ولی نرفتم تا حالا
من بارداری دخترم کل سونوهامو رفتم اسدی عالی بود برای این نوبت گیرم نیومد میخام برم احسان یزدان پناه شنیدم کارش خوبه
منم برای 6اردیبهشت نوبت گرفتم برای اونجا میگن عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.