بله .چیزی ک من میدونم مشکلی نداره ولی خب اگر ی بار دیدی و دیدی نفخ اذیتش کرد نده ولی اصولا اذیت نمیکنه و اتفاقا تو تابستون ک بچه ها دچار کم آبی میشن خیلی خوبه
آره دکتر پسرم گفت بده من از ۵ ماه نیم میدم بهش
نه اصلا ندید زوده اسهال میشه دوراز جون.ببینید بچه ها همه چیشیرین باشه دوست دارن ولی ندید، حتی بستنی!!!ولی دوراز جون اتفاقه یدفعه اسهال میشن
من میدم یه کم
من که میدم
والا من میدم خیلیم دوست داره
نه سرده و بچه اسهال میش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.