۶ پاسخ

دكتر گفت بجز توت فرنگي و توت ها و خربزه ميشه همه چي داد. حتي مركبات اما گفت مركبات هم يكم حالت أسيدي داره كم بده اذيت نشه هندونه ك ديگه چيزي نيست

بالای یکسال بده الان براش سنگین معدشو اذیت میکنه

من اون روز ب دلوین دادم یکم آبشو ریختم دهنش

هندوانه به دلیل آلرژی بالا از ۹ماه مجازه

من از شش ماهگی کم کم میدم میخوره

من وقتی شور میزنه یکم ابشو میریزم دهانش

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان درنیکا مامان درنیکا ۱۶ ماهگی
مامان امین👶🌸 مامان امین👶🌸 ۱ سالگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۱ سالگی