و این مدل
۲
اولی قشنگ تره
دومیو دوس دارم
اولیه شیکه
دومی .
دومی خوشگل تره فقط بپرس جنسشون چیه من حس می کنم ضخیمن
دوتاشم خوشگله ها ولی ترجیحا بهتر نیس استین داشته باشه چون تو این گرما واقا سخته میسوزه کلا استیناش
باز نظر خودته دوتاشم خوشگلهه
نظرم دومی شیک تره اونم با کلاه
پیجشو میزاری اولی خوشگله
اولی ک خیلی های کلاسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.