این عبا بنظرتون برای محرم و هیات مناسبه؟

تصویر
۸ پاسخ

اره عزیز قشنگه

عالیه

خوبه قشنگم هست حساس نشو

بله اتفاقا کپیشو من قیمت کردم اینجا ۱۹۵۰ بود
ولی اندازم نشد ی مدل دیک برداشتم

مجلسیه.

مجلسیع
یچیز ساده تر بنظرم می‌تونه قشنگتر باشه البته باز سلیقه ای هستش

اره قشنگه منم تازگیا گرفتم تو تنم خوشگله

اره ولی تموم شد

سوال های مرتبط

مامان دوتا دخمل مامان دوتا دخمل ۲ سالگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۳ سالگی
مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ ۲ سالگی