مامانا گریه کردن از ته دل برای نی نی ضرر داره🥺🥲؟

۴ پاسخ

منم مثه شمابودم
اما یکم بهتر شدم
میدونم ضرر داره ها
ولی بخاطر هورمونا هست ادم بهم میریزه

بنظرم اگ از حرص و عصبانیت باشه بده ولی اگه از هورموناس بهتره ک خالی بشی و بغض نشه تو گلوت
مثلا چند شب پیش من ناخوداگاه زدم زیر گریه😂😂😂بعدش خودم خندم گرفته بود😂🤦🏻‍♀️

خیلی زور گوییه، به خاطر بارداری هورمون هات بریزه به هم گریه ات بگیره ولی نباید گریه کنی 😐

سعی کن فقط خودت و نی نی مهم باشین
منم البته رعایت نمیکنم
ولی بهتره رعایت کنیم خدایی نکرده بعداً پشیمون نشیم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری