منم مثه شمابودم
اما یکم بهتر شدم
میدونم ضرر داره ها
ولی بخاطر هورمونا هست ادم بهم میریزه
بنظرم اگ از حرص و عصبانیت باشه بده ولی اگه از هورموناس بهتره ک خالی بشی و بغض نشه تو گلوت
مثلا چند شب پیش من ناخوداگاه زدم زیر گریه😂😂😂بعدش خودم خندم گرفته بود😂🤦🏻♀️
خیلی زور گوییه، به خاطر بارداری هورمون هات بریزه به هم گریه ات بگیره ولی نباید گریه کنی 😐
سعی کن فقط خودت و نی نی مهم باشین
منم البته رعایت نمیکنم
ولی بهتره رعایت کنیم خدایی نکرده بعداً پشیمون نشیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.