۵ پاسخ

دکتربه من گفت فقط پاستوریزه بخور

فقط پاستوریزه باید مصرف کنی

نه نخور ، پاستوریزه بهتره

نه والا چه ضرری داره ☹️خوب بزار بجوشه بعد بخور حالش ببر یعنی شیر پاستوریزه که توش وایتکس میریزن خیلی خوبه😒همینارو نمیخوریم که مث مامانامون نیستیم ضعیفیم بهترین محصولات همین محلی ها هستن بدون هیچ افزودنی 😘😘

اره نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🌰🥹 مامان فندق کوچولو🌰🥹 هفته یازدهم بارداری
مامان علیرضا🩵 آنیا مامان علیرضا🩵 آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری