شیر باید پاستوریزه باشه وگرنه ضرر داره
فقط پاستوریزه
من محلی زیاد خوردم
ولی چه ماست چه شیر رو باید حداقل ۲۰ دیقه بجوشانی که قشنگ بدون میکروب باشه
اونجوری عیبی نداره
پاستوریزه بخور عزیزم
محلی نباید بخوری کلا
فقط پاستوریزه
عزیزدلم نگران نباش قلب مهربون نی نی کوچولوت به موقع تشکیل میشه غذا اینا تاثیر نداره درگیر نکن خودتو فقط حواست به فولیک اسید باشه.
دوغ هر دو خوبه هم محلی هم اونجوری ماست هم محلی من خوردم
فقط پاستوریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.