۴ پاسخ

آبگوشت کلا نخود خوبه

خرما شیر

عدس هم خیلی خوبه

به و سیب بخور ،
مخصوصا ک کم کم یبوست میگیرن اکثرا ما باردارا
تونستی بپز
پخته ش هم بخور

سوال های مرتبط

مامان هیرادم🥹🫀 مامان هیرادم🥹🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 هفته سی‌وششم بارداری