۱۲ پاسخ

من بارداری اولم پسر بود و خواب آلود بودم

ن بابا چرته

من همسایمون سر دخترم می‌گفت دخترت خوشگل میشه تو زشت شدی . سر پسرم هم می‌گفت پسر داری از چهره آت معلومه ک خوشگل شدی . چون سر پسر اشتهای آدم اینقد زیاده زود تپلی میشه و سفید .‌و اینکه سر پسر هرچی میخوری سیر نمیشی انگار . سر دخترم اینجور نبودم

منم حس میکنم چند روزه زشت شدم بچه اولمه خودمم حسم میگه دختره💕

ن گلم چرته و خرافات

اره من خودم‌اونطوری بودم.ولی هم سر دخترم هم پسرم زیاد میخوابیدم.

ماه های آخر بارداری معمولا دماغ و لبها بزرگ میشه برای همین میگفتن ، قدیم سونو نبود تا آخر متوجه نمیشدن

نه بابا دو تا دختر اوردم هیچکدوم شبیه من نیستن

من خسته بودم

عزیزم پیامت دادم میشه بخونی ؟؟؟

همش چرته من سر دخترام‌ایقد خوشکل بودم

اگه میخوای جنسیتشو بفهمی آزمایش حلقه ابو علی سینا رو انجام بده

سوال های مرتبط

مامان ❤️پاشا و دلین❤️ مامان ❤️پاشا و دلین❤️ ۱ ماهگی