خب بچها از ۲سالگی باید قطره ویتامین د بهشان بدیم ما بزرگترها هم باید بخوریم آهن هم بچهای که کمبود شدید دارن طبق تجویز دکتر بچهای که ندارن ۴ ماه در سال حتما باید آهن بدیم
نه گفت نیازی نیس قطرشو بخوره
دکتر پسرم اصلا ویتامین دی براش ننوشت
فقط سانستول امگا نوشت چرا اخه؟
سهراب دوسالگی زد دکتر گفت پایینه براس زد
من بردم گفت تاپنج سالگی هیچ کارخاصی نمیشه کرد
نه دخترم رشدش کنده قطره داده بهش.شما چون رشدش:یه دفعه کم شده ویتامین داده
من بردم دکتر غدد گفت اصلا دارو درمانی نکن فعلا تا ۶ سالگی به بعد.
ن شربت براش نوشته
قد دخترتون خیلی رشده خوبی داشته الان نزولی شده یه مقدار
نه نزدم بهداشت گفته بزنی یا دکتر بردی پسر من قدش رشد نداره به اون صورت میخوام ببرمش دکتر
ن من دوماه شربت دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.