۴ پاسخ

من سایز صفر گرفتم

بچه خواهر من ۳کیلو بدنیا آمد سایز یک استفاده شد

به من گفتن چون دوقلو داری نصبت به باقیه ریز تر میشن پوشاک صفر باید داشته باشی

من صفر دارم میبرم اخه فعلا ک زیر ۳ کیلو بود

سوال های مرتبط

مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد